top of page

תוכנית ההשתלמות

ברוכים הבאים להשתלמות בנושא כלים ושיטות בהוראה מתוקשבת. אנחנו נמצאים במהלכה של מהפיכה בה הרבה אנשים, ובמיוחד תלמידים, נמצאים מחוברים לרשת האינטרנט בכל שעות העירות שלהם, וצורכים תכנים שונים או משתפים תכנים שהם יוצרים עם חבריהם.

אורך חיים זה הוא הזדמנות לשפר את חוויית הלמידה של התלמידים על ידי הנגשת תכנים לימודים דרך הרשת, לפני השיעור, במהלך השיעור ואחריו.

בהשתלמות זו נדון ונלמד על חלק מהכלים הזמינים למורים ולתלמידים באופן חופשי או בתשלום, שניתן לשלב בתוך ההוראה.

לו"ז המפגשים:

מפגש 1 - מה זה הוראה מתוקשבת? מה זה תיקשוב? דיון על תפיסת הכיתה ההפוכה. הכרת מקורות לימוד הפוך כמו: Coursera, TeD ועוד.

בניית תוכנית לכל משתתף לגבי מערך שיעור או הערכה מתוקשבת שתוכן במהלך ההשתלמות.

מפגש 2 - העולם של Google - חיפוש יעיל, שיתוף פעולה בכיתה עם Google Docs, בניית שאלונים בעזרת Google Forms, שיתוף התכנים עם התלמידים.

עבודה על מערך שיעור להגשה.

מפגש 3 - דיון על יתרונות וחסרונות של שילוב טלפון חכם בלמידה בכיתה. הכרת הכלים: Kahoot, Quizizz ועוד

עבודה על מערך שיעור להגשה.

מפגש 4 - למידה עצמית בבית - תכנון החומרים שהתלמיד ילמד לבד, בניית מצגת, סרטון, וידוא הלמידה בבית. הכרת הכלים: Roojoom, Blubbr, eduCannon ועוד

עבודה על מערך שיעור להגשה.

מפגש 5 - שימוש באנימציה וסירטונים בתוך חומרים הלימוד. איך בונים אנימציה? כלים לבנית אנימציה בעזרת GIF. איך מכינים סרטון ברמה התחלתית? אפשרויות הכנת סרטונים ברמות מתקדמות.

עבודה על מערך שיעור להגשה.

מפגש 6 - דיון על הקשיים בהערכה מתוקשבת. האם הערכה מתוקשבת חשופה לבעיות אמינות? איזה חלקים בהערכה הכוללת של תלמידים ניתן לעשות בתקשוב? הכרת כלים כמו: Riddle, Google Forms, ועוד.

עבודה על מערך שיעור להגשה.

מפגש 7 - השלמת העבודה המסכמת. מפגש וירטואלי בו כל לומד יעבוד ממקום עבודתו או ביתו וישלים את הכנת המטלה המתוקשבת שנקבעה בפתיחת ההשתלמות. תמיכה בביצוע המטלה תינתן מרחוק על ידי מנחה ההשתלמות.

מפגש 8 - הצגת המערכים שהוכנו על ידי המשתתפים בקורס.


Search By Tags
No tags yet.
bottom of page